2011. május 31., kedd

Elkészült!!!

Kedves Látogató!

Végre sikerült rávennem magamat, hogy elkészítsem az első blogomat, amit persze megpróbálok rendszeresen is vezetni. :) A téma elsősorban minden ami gyöngy és amit gyöngyből el lehet készíteni. 

És hogy miért is ez a blog címe???
A munkahelyen egy Excel táblába vittem felfelé az adatokat, voltak nevek, számok, dátumok és én mindent ellenőriztem mielőtt továbbküldtem a kolléganőnek kivéve a neveket. Erre miután megkapja visszaír, hogy új nő nevet alkottam Erina személyében, ami Edina lett volna. Ezután elkezdtem hangosan mondogatni és valahogy az Erinából Arina lett. A perla pedig spanyol szó, jelentése természetesen nem más, mint gyöngy. :)

Remélem sikerül minél előbb belerázódnom a blogírásba és nagyon sok kedves pillanatot szerezhetek nektek. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése