2011. június 7., kedd

2. nap: táska

Már az elején egy kicsit meghanyatlott ez a "rendszeres bejegyzés írásos" dolog, de minden összejött, ahogy általában ez ilyenkor lenni szokott, viszont igyekszem. :)
Azt találtam ki, hogy az aktuális kedven mellé, mindig csatolok egy ékszert, amit készítettem és ha tudom, akkor a kettőt együtt próbálom lencsevégre kapni.
Most a 2. nap kedvencénél tartok, ami nem más, mint a kedvenc táska. Az én kedvenc táskám egy Playboy-os táska, amivel a kedves barátnőim ajándékoztam meg a "diplomaosztóm" alkalmából. Hihetetlenül örültem neki, nagyon eltalálták. Ezúton is köszönöm nekik még egyszer! :) A kedvenc táska:


És ehhez a táskához párosult volna egy Playboy-os karkötő, ami még az első internetről kipróbált minta és számomra új technika alapján készült már vagy 2 éve. Viszont most nem találom sehol és az a legrosszabb, hogy fogalmam sincs hol lehet, már minden "lehetséges" helyet átnéztem és sehol sincs. :S De remélem hamarosan előkerül.
Még jó, hogy ezen kívül készítettem egy másikat is. Habár azt ajándékba készítettem a sógornőmnek még karácsonyra, aki volt olyan kedves és készített róla pár fényképet. :) Az igazat megvallva ez ezerszer jobban sikerült, mint amit most nem találok. Ott párszor mellé fűztem a gyöngyöt, meg elszakadt a damil, meg ilyen kis apróságok. Itt már ilyen dolgok nem jöttek elő, szerencsére sikerült kitanulnom a technikát.


A nyuszi fejecskék természetes fénynél annyira szép fényesek, mint a kristály. Ennél a karkötőnél a kapocs részt helyettesíti a fehér cérna, amit bele kell bújtatni a kis lyukakba és mintha fűzőt használnák kell a kézre igazítani. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése